Gościmy

Odwiedza nas 31 gości oraz 0 użytkowników.

Wycieczka krajoznawcza

W dniach 15-18 maja 2018r. odbyła się wycieczka krajoznawcza w Sudety i do Czech (Praga i Skalne Miasto – Turnov).

45 uczniów naszej szkoły aktywnie wypoczywało podziwiając piękne krajobrazy.

Wycieczkę rozpoczęliśmy w Szklarskiej Porębie od zwiedzania wodospadu Szklarki i Kamieńczyk. Następnie udaliśmy się do Leśnej Huty Szkła gdzie mogliśmy obserwować wytop różnych form szklanych oraz barwienia szkła w masie.

Na koniec pierwszego dnia wycieczki zwiedziliśmy Żelazny Tygiel Waloński – skansen średniowiecznych poszukiwaczy skarbów.

W drugim dniu wycieczki udaliśmy się do Czech – Pragi gdzie zwiedzanie rozpoczęliśmy od Muzeum Miniatur, a następnie podziwialiśmy Hradczany, Zamek Królewski z Katedrą, Ogrody Królewskie, Małą Stramę z kościołem św. Mikołaja, Most Karola, Stare Miasto oraz Nowe Miasto z placem św. Wacława. Dużym zainteresowaniem cieszyła się zmiana warty pod bramą praskiego Zamku na Hradczanach w pięknej Pradze. Po całodniowym pobycie w Czechach wróciliśmy do Karpacza.

W trzecim dniu również udaliśmy się do Czech gdzie pierwszym punktem naszego zwiedzania była Jaskinia Bożkovska. Następnie odbyliśmy wędrówkę po Czeskim Raju. A na koniec dnia podziwialiśmy Wodospad Mumlawy.

Po powrocie do Karpacza podziwialiśmy Skocznię Narciarską „Orlinek” oraz Kościółek Wang.

A wieczorem odpoczywaliśmy przy ognisku.

18 maja celem naszej wyprawy było zwiedzanie Karpacza: Muzeum Klocków Lego i Konsol Gier Video. Atrakcją był letni tor saneczkowy, który przysporzył wszystkim wiele radości.

Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzanie przepięknego Ogrodu Japońskiego w Przysiece.

Opiekunowie: K. Kado, M Kasztelan, M. Połczyńska, A. Hoffmann.